alienor: Zastávám názor, že gymnázia byla vynalezena proto, aby přiváděla studenty k šílenství. A nejen studenty. Na našem gymplu byli dva profesoři, kteří kteří byli zralí na psychiatrickou léčebnu, přičemž jeden z nich tam kdysi nějakou dobu skutečně pobýval
Matně si vybavuji, že něco takového jsme v matice taky brali, vzpomínám si na ty části grafu vyznačené různými barvami. Dneska jsem schopná vypočítat leda tak trojčlenku, nějaké logaritmy, kvadratické rovnice, derivace a integrály jsem už úspěšně vypustila z hlavy, protože to k životu skutečně nepotřebuji. Teď na VŠ, kde se učíme hlavně kritické myšlení a schopnost argumentovat, což je naopak užitečné velice, si říkám, proč se to učí až na VŠ a ne už od základky.
Máš mou upřímnou soustrast. Nevím, v kterém ročníku jsi (tipuju třeťák), ale přeju Ti, ať všechny další zbývající obludy úspěšně pokoříš